loga

loga

poniedziałek, 9 lutego 2015

Po co wycieczka edukacyjna?



Kolejnym pytaniem w ankiecie było dokończenie zdania: Dzięki udziałowi w wycieczce edukacyjnej do Centrum Nauki Kopernik:…. Lista była długa i wiele odpowiedzi powtarzało się:

nauczyłem się dużo
dowiedziałem się jakie rzeczy istnieją w Polsce
mam chęć do nauki
poszerzam wiedzę
mam większe doświadczenie
fajnie się bawiłam
zwiedziłam nowe miejsce
dowiedziałem się wielu ciekawych rzeczy
jestem zmotywowany do poznawania nauk ścisłych
zobaczyło się mnóstwo nowych doświadczeń
nauczyłem się wielu rzeczy
powiększyła się moja wiedza o naukach ścisłych
miło spędziłem czas
odwiedziłem CNK
było bardzo fajnie
zdobyłam/zdobyłem nową wiedzę
nauczyłam/nauczyłem się czegoś nowego
dowiedziałam się nowych rzeczy związanych z naukami ścisłymi
mam ochotę jeszcze raz pojechać na taką wycieczkę
poszerzyłam swoją wiedzę o nauki ścisłe
zdobyłam nowa wiedzę i więcej zrozumiałam
nauczyłam się różnych rzeczy
poszerzyłam swoją wiedzę i spędziłam miło czas
dowiedziałam się dużo ciekawych rzeczy
poszerzyła się moja wiedza i poznałam wiele różnych ciekawych rzeczy
umiem więcej
jestem bardziej zachęcona do nauki ścisłych przedmiotów
zainteresowałem się naukami ścisłymi
nauczyłam i podszkoliłam swoje umiejętności
poznałem nowych kolegów
nauczyłem się wielu rzeczy
poszerzyłem swoje wiadomości
dowiedziałem się nowych pojęć z dziedziny robotyki
nabrałem chęci do nauk ścisłych
zobaczyłem nowe miejsce i dowiedziałem się nowych informacji
dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy i zrozumiałam wiele zjawisk
nie nudziłam się w szkole
poszerzyła się moja wiedza, świetnie się bawiłam ze znajomymi
poszerzyłam zainteresowania oraz nauczyłam się nowych rzeczy
jestem zmotywowana do chodzenia na zajęcia
zachęciłam się do nauki przedmiotów ścisłych i zdobyłam nowa wiedzę
poszerzyłem swoją  wiedzę w dziedzinie fizyki
zdobyłem nową wiedzę i poszerzyłem swoje zainteresowania
poszerzyłem zainteresowana naukami ścisłymi
mam większy zapał do nauk ścisłych
poznałem różne ciekawostki
poszerzyłem zainteresowana
ciekawym wydarzeniem
czymś nowym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz