loga

loga

czwartek, 8 stycznia 2015

Fizyka oczami uczniów klas 1

  • "Zajęcia z fizyki są interesujące,  ciekawe i fajne. Na tych zajęciach gramy, robimy eksperymenty, dostajemy plusy" - Denis
  • "Zajęcia są ciekawe bo można dowiedzieć się różnych rzeczy z eksperymentów" - Mateusz
  • "Zajęcia bardzo mi się podobają i jestem bardzo zadowolony" - Dawid
  • "Zawsze się coś dzieje. Nigdy się nie nudzę. Jest sympatycznie :-)" - Natalia
  • "Moim zdaniem zajęcia są bardzo interesujące.  Można się wiele nauczyć i dowiedzieć się różnych nowych rzeczy" - Paulina
  • "Zajęcia sa ciekawe, podoba mi się" - Nikola
  • "Podoba mi się na zajęciach ponieważ robimy różne doświadczenia i fajnie jest! Polecam!" - Kasia
  • "Fizyka jest fajna" - Mateusz
  • "Fizyka jest interesująca, fajna" - Kacper
  • "Zajęcia są bardzo fajne" - Dawid
  • "Mi się te zajęcia podobają, są ciekawe" - Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz