loga

loga

niedziela, 29 marca 2015

Chemia - opinie z anonimowych ankiet semestralnych

Uczniowie/uczennice Gimnazjum po raz pierwszy spotkali się z możliwością anonimowej oceny zajęć i wyrażenia swojej opinii na ich temat.

O zaletach tych zajęć pisaliście (odpowiedzi się powtarzały):

wszystko
praca na tablicy interaktywnej
nowe, ciekawe doświadczenia
że coś z nich wynoszę
podoba mi się to, że robimy różne eksperymenty
że robimy doświadczenia
ciekawie jest na tych zajęciach ponieważ gramy w różne gry na tablicy interaktywnej
można dowiedzieć się różnych rzeczy
zdobywanie większej wiedzy
najbardziej lubię rozwiązywać zadania na zajęciach
zaleta tych zajęć jest według mnie to że uczę się więcej, zaczęłam bardziej lubić chemię
wyjaśnienie niezrozumiałych rzeczy
metody ich prowadzenia
najbardziej podoba mi się to że na tych zajęciach to że Pani tłumaczy reczy, których nie rozumiem na
że nie uczymy się siedzą z książką tylko robimy doświadczenia i zadania na tablicy interaktywnej
najbardziej podoba mi się to że na zajęciach uczestniczy mała liczba osób
zdobywanie wiedzy której wcześniej nie miałem
najbardziej podoba mi się system prowadzenia lekcji
różnorodne zajęcia oraz fajna atmosfera
uczę się czegoś nowego
podejście pani i cierpliwość do nas
prowadzenie ich
najbardziej podoba mi się atmosfera i zdobywanie nowej wiedzy
można dowiedzieć wiedzy na temat chemii
swobodna rozmowa z nauczycielem
największą zaletą jest pomoc w nauce
największą zaletą jest to że zajęcia te są prowadzone ciekawiej niż na zwykłych lekcjach
zdobywam nową wiedze dużo łatwiej się czegoś nauczyć
podejście nauczyciela do ucznia, zainteresowanie uczniem
najbardziej podoba mi się to że mogę się lepiej przygotować do egzaminu gimnazjalnego
zajęcia są za darmo i jest miła atmosfera
zdobywanie wiedzy w praktyce
podoba mi się sposób prowadzenia zajęć
możliwość pracowania w innych warunkach niż na lekcjach w szkole

Dokończyliście zdanie: Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu unijnego są dla mnie………………………..: 

fajne
pouczające
fajna zajafka
zajęciami dodatkowymi
czymś nowym
ciekawe i interesujące
zdobywaniem wiedzy za darmo
bardzo ważne
bardzo fajne
pożyteczne
bardzo przydatne
cenne
interesujące
pożyteczne, przynajmniej się czegoś uczę
pomocne ponieważ się uczę dużo rzeczy
czymś ważnym
dodatkowymi ciekawymi zajęciami
formą spędzenia wolnego czasu
możliwość zdobywania nowych umiejętności
dodatkowymi lekcjami
czymś gdzie mogę się czegoś nauczyć
miłym spędzeniem czasu
bardzo pomocne
nauką
możliwością zdobycia wiedzy
szansą na zdobycie dod. Umiejętności
dodatkowymi zajęciami z chemii
dodatkowa zachęta do nauki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz