loga

loga

wtorek, 31 marca 2015

Fizyka - opinie z anonimowych ankiet semestralnych


Uczniowie/uczennice Gimnazjum po raz pierwszy spotkali się z możliwością anonimowej oceny zajęć i wyrażenia swojej opinii na ich temat.

O zaletach tych zajęć pisaliście (odpowiedzi się powtarzały):

zdobywa się wiedzę poprzez zabawę
wszystko
doświadczenia, których nie robi się na lekcjach
największą zaletą wg mnie jest to, że wiedzę zdobywa się na zajęciach poprzez zabawę
można się czegoś nauczyć - podoba mi się robienie eksperymentów
mogę się bawić i dotykać wszystkiego
mogę wszystko dotknąć i oglądać
mogę wszystko robić i bawić się różnymi doświadczeniami
największą zaletą jest to, że podwyższa mi się ocena z danego przedmiotu i można się dowiedzieć różnych ciekawych rzeczy
eksperymenty
największą zaletą tych zajęć jest to, że nauczyciel potrafi wszystko wytłumaczyć
że coś z nich wyciągam
wycieczki
można się dużo dowiedzieć i się poduczyć
można podszkolić swoje umiejętności
bardzo podobają mi się gry multimedialne oraz masa doświadczeń
doświadczenia podoba mi się najbardziej praca w grupach
prezentacje, gry, zadania
można przerobić to czego nie rozumiem, podoba możliwość dotknięcia fizyki w sensie, że są doświadczenia i można to zobaczyć, dotknąć
że uczymy się różnych rzeczy nie siedząc z książką tylko robimy różne doświadczenia, robimy zadania na tablicy interaktywnej
to że robimy różne ciekawe doświadczenia, dzięki których zdobywamy wiedzę
poznawanie nowej wiedzy
to że pani każdemu daje szansę
intensywność
najbardziej podoba mi się prowadzenie przez nauczyciela
największa zaletą tych zajęć jest to że prowadzi je pani Dąbrowska
najbardziej podoba mi się ciekawe prowadzenie zajęć
atmosfera i różne pomysły na naukę
są atrakcyjne
lekcje są bardzo ciekawe
możliwość poznania nowych rzeczy
zachęcenie do nauki i otwieranie oczu innym na świat fizyki
że są rano o 7.00
mogę wykorzystać w przyszłości informację zdobyte teraz
wycieczka do Warszawy

Dokończyliście zdanie: Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu unijnego są dla mnie....: 

zajęciami w których zdobywam wiedzę
przyjemne
wartościowe
jak lekcje
bardzo ciekawe
git
zajęciami dodatkowymi
dobre
spoko
fajne
ważne
przydatne
szansą na lepszą ocenę z fizyki
szansą by podciągnąć się z fizyki
interesujące
dodatkowa pomoc w nauce
bardzo pozytywne
miłym doświadczeniem
dodatkową wiedzą
miłą formą spędzania czasu
sposobem na życie
nauka przez zabawę
super zabawa
super zabawa w nauce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz