loga

loga

środa, 25 marca 2015

Język angielski - opinie z anonimowych ankiet semestralnych

Uczniowie/uczennice Gimnazjum po raz pierwszy spotkali się z możliwością anonimowej oceny zajęć i wyrażenia swojej opinii na ich temat.


95% uczniów/uczennic zadeklarowało, że zajęcia są bardzo ciekawe



O zaletach tych zajęć pisaliście (odpowiedzi się powtarzały):


poznaję dużo nowych słówek i polepszamy swoje umiejętności

zadania na tablicy interaktywnej

całe zajęcia mi się podobają oraz to nie jest nauka jak na zwykłych lekcjach

dobre podejście do uczniów, przejrzysty sposób tłumaczenia przez nauczyciela

rozwijam j. angielski

grupa jest mała przez co można się więcej nauczyć, nauczyciel jest kompetentny

mała liczb osób

ciekawie prowadzone zajęcia, rozszerzone tematy z j.ang

zaletą jest to, że rozmawiam po angielsku

największa zaletą tych zajęć jest nauczyciel prowadzący

gry i zabawy po angielsku

możliwość nauczenia, podszkolenia nowych rzeczy

największą zaletą zajęć jest w jaki sposób są prowadzone

zajęcia bardzo ciekawe i nauczyciel fajnie prowadzi

największą zaletą jest to że zdobywam nową wiedzę

najbardziej mi się podoba to, że gramy w różne gry i zabawy, przy tym uczymy się angielskiego

podoba mi, że Pani nam dokładnie wszystko wyjaśnia i da się czegoś nauczyć

zaletą jest dobre tłumaczenie formułki

że można dowiedzieć się nowych słów

zaletą jest to że powtarzam sobie dużo rzeczy, te które już zapomniałam

Praca w grupach i na luzie, miła atmosfera w grupie

że są prowadzone ciekawie, nie nudzą

to że mam taka nauczycielkę

podoba mi się współpraca z innymi uczniami pomoc ucznia przez nauczyciela jeżeli ktoś czegoś nie rozumie

że mogę się czegoś nauczyć ale np. Nie gapić się w książkę tylko robić coś na tablicy interaktywnej

to że nie siedzimy w ławkach i kujemy tylko robimy coś w ruchu i przy tym dużo się uczę

największą zaletą tych zajęć pełna mobilizacja do nauki j. angielskiego

wszystko mi się w tych zajęciach podoba

przychodzenie na 7.00



Dokończyliście zdanie: Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu unijnego są dla mnie………………………..:  


interesujące

ważne oraz są dla mnie znaczącą częścią planu

możliwością poszerzenia wiedzy

całkiem fajne

dopełnieniem nauki w gimnazjum

bardzo ciekawe

pomocne

ważne, mogę nauczyć się czegoś więcej

dobre


fajnym doświadczeniem

bardzo fajne, bo zdobywam więcej wiedzy

pomagające w nauce


dodatkowymi zajęciami na których uczymy się j. angielskiego

czymś niesamowitym

frajdą, z której przy okazji coś wynoszę

bardzo ciekawą formą nauki

pomocne

formą spędzenia czasu


ważne w życiu

przyjemnością

ważne, ponieważ dowiaduje się więcej i uczę się słówek


dobrym rozwiązaniem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz